← Terug naar overzicht

Backoffice medewerker

Wil jij iedere dag van toegevoegde waarde zijn? Wegens groei van Monta Platform zoeken wij een enthousiaste backoffice held(in)!

 

Monta is hét e-commerce bedrijf dat de logistiek voor ruim 2.000 webwinkels verzorgt. We werken vanuit meerdere zelfstandige e-commerce warehouses en zorgen wereldwijd voor de verwerking en bezorging van orders van haar klanten. Monta werkt met een door ons zelf ontwikkeld softwareplatform (MontaWMS). Monta biedt de mogelijkheid aan klanten om gebruik te maken van het MontaWMS zodat klanten met een eigen magazijn ook de innovatieve software van Monta kunnen inzetten. Hiervoor hebben we jou nodig!

 

Jij zal deel uitmaken van ons super enthousiaste en gedreven WMS team van 12 medewerkers. Maar eigenlijk zijn het er nog veel meer, want binnen Monta zijn de lijntjes kort en is iedereen in voor een praatje.

 

Wat ga je precies doen?  

Werkzaamheden rondom vervoerders:

  • Nieuwe rittenaanvragen bij de vervoerders zoals DHL, PostNL of DPD;
  • Ritten organiseren middels ons eigen transport;
  • Met klanten in contact staan over afhalingen, opschalen of afschalen;
  • De beste vervoerdersmix samenstellen voor onze klanten;
  • Ondersteuning bieden bij klantgesprekken over vervoerderstarieven;
  • Bijhouden en monitoren van het centrale rittenschema.

 

Financieel administratieve taken:

  • Ondersteuning maand en week facturatie;
  • Instellen tariefsheets nieuwe klanten;
  • Nieuwe tarieven instellen en bepalen waar nodig;
  • Inkoopfacturen controle, kostenbewaking;
  • Schakelen met onze centrale financiële afdeling waar nodig;
  • Marge controle op klant en vervoerders niveau;
  • Maandrapportage stijgers en dalers van klanten;
  • Facturatievragen afvangen;
  • Financiële processen optimaliseren waar nodig;
  • Klanten advies kunnen uitbrengen voor mogelijke besparingen via andere vervoerders;
  • Schakelen met sales over tarieven en wijzigingen;
  • Ondersteuning maand rapportage.

 

Wie ben jij? 

Je bent empathisch, opgewekt, punctueel, Pietje precies, nauwkeurig en je geniet ervan om mee te denken als een klant er even niet uitkomt. Administratieve taken kunnen we met een gerust hart aan jou overlaten, sterker nog, daar krijg jij energie van. Kortom, jij bent een backoffice medewerker met een gouden randje. Je komt het beste tot zijn recht in een afwisselende functie bij een bedrijf waarin plezier maken en hard werken onlosmakelijk verbonden zijn. Je bent in voor innovatie, doelen behalen en je draait je hand niet om voor een dagje knallen in de logistiek tijdens piekperiodes (bijvoorbeeld Black Friday).

 

Wat bieden wij?

  • Goed salaris afgestemd op jouw ervaring;
  • 8% vakantietoeslag;
  • 26 vakantiedagen en de mogelijkheid om er 5 extra bij te kopen;
  • Uitzicht op een contract onbepaalde tijd;
  • Een premievrij pensioen, 100% inleg door Monta;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Opleidingsmogelijkheden via onze eigen Montacademy;
  • Doorgroeimogelijkheden (waar een wil is, is een weg);
  • Gratis lunch op het werk.

 

Wat vragen wij?

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een soortgelijke functie: administratie en klantcontact;
  • Goede kennis van Excel (een draaitabel heb jij zo gemaakt);
  • Communicatieve en sociale vaardigheden: je hebt humor en bent een kei in samenwerken.

 

Interesse?

Ben je enthousiast geworden en kan je niet wachten om bij Monta aan de slag te gaan? Solliciteer dan nu en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op! Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd even een mailtje sturen naar hr@monta.nl of bellen naar 085-0205840.

 

Bureaus en derden

Hee topverkoper!

We weten dat jij DE perfecte kandidaat voor ons hebt! Laten wij nou net het allerbeste HR-team van Nederland zijn! Wij werven onze nieuwe Monta toppers dan ook he-le-maal zelf. Ontzettend bedankt voor je interesse, een belletje/mailtje wordt niet op prijs gesteld. We wensen je een stralende dag toe!